Thursday, March 17, 2011

.:. Sebuah Pertemuan.:.

jengguk- jengguk Fb...mouse aku minat tol nak klik2 kat
2nd BatcH Acc USIM .... group ni mencerita kan tentang budak- bidak kelas aku...sekarang nie masing dah jauh sebab masing-masing sibuk menjalani rutin sebagai pelajar berpraktikal yang berdidikasi seperti aku..hehehe...poyo je lebih kan...terkenang asam garam...manis pahit...bucuk masam dan bau seumpanya kisah kami sekelas...tapi yang sebenar nya entri kali ni aku nak bagitau yang aku SAYANG KAMU SEMUA dan RINDU SANGATTTTTTTTTTTTTT KAT KAMU SEMUA.!!!!!!!!!!!
kami yang gila-gila tu



 buat sahabat sekalian
FRIENDSHIP isn’t how U forGet but how U forGive,
Not how U liSten but how U UnderStand,
Not what U see but how U feel,
and not how U Let Go but how U hold oN!!

No comments:

There was an error in this gadget