Tuesday, September 13, 2011

BERSENAM!!!!

wow.....pecah rekod hari ini ieka bangun-bangun pagi sarung kasut pergi jogging...hehehe...niat dah berlapuk akhirnya dapat ieka tunaikan....terbeliak orang kampung tengok aku berjogging hari ini....moga-moga aku dapat teruskan aktiviti ini...bukan aku nak kurus tapi aku nak sihat...dah hampir 2 tahun aku tinggalkan aktiviti bersenam...dulu zaman aku belajar aku join SUKSIS,tiap-tiap minggu aku dikerah tenaga berlari,bersenam dan berkawad....lepas tauliah tak ada nya aku nak sentuh kasut sukan itu but hari ak berjaya berjongging selama 30 minit...he3..dan sememang nya kita kene luangkan masa 30 minit untuk bersenam kan~
moga aku dapat teruskan aktiviti terbaru ak ni....sambil menyelam minum air so boleh aku turunkan berat badan aku yang makin naik ini....yang penting aku kene segar selalu baru tak lemau je aku pergi kerja kan...he3

No comments:

There was an error in this gadget